Creeaza un program de disponibilitate pentru clientii tai

Atunci cand incepi sa ai multe persoane interesate de munca ta, este foarte important sa stii cum sa iti administrezi disponibilitatea pentru a nu te incurca, pentru a nu te supraaglomera si pentru a fi cat mai organizat.

Cea mai buna solutie pentru asta este Google Agenda. Este o aplicatie simpla, rapida, gratuita si nu are nevoie de foarte multe configuratii.

Prin intermediul acestui instrument vei putea arata clientilor care este timpul tau disponibil si asta foarte repede dandu-le un link inspre agenda ta online.

Apoi nu le mai ramane decat sa alegi o anumita perioada in care esti disponibil.

Iata insa care sunt etapele de urmat pentru a pune la cale programul tau de disponibilitate pentru clientii tai.

  1. Crearea agendei.

–         ai nevoie mai intai de un cont pe Google.

–         du-te apoi pe pagina de Google Agenda.

–         fie ca folosesti deja Google Agenda, fie ca nu, cel mai bine ar fi sa creezi o noua agenda dedicata in intregime activitatii tale de freelancer si programului tau de disponibilitate. Langa « agendele mele » da un click pe butonul cu alegeri multiple apoi pe « creeaza o agenda ».

Atunci cand iti creezi o agenda, ai grija sa tii cont de mai multe lucruri.

– numele agendei tale va fi vizibil de catre clientii tai deci cel mai bine ar fi sa ii alegi un nume cat mai profesionist. Fii deci cat mai profesionist si nu alege o porecla.

– alege apoi si casutele « agenda publica » si « afiseaza doar disponibilitatea mea ». Daca nu vrei ca agenda ta sa fie publica, trebuie sa mai adaugi adresa clientului cu care vrei sa partajezi agenda, pentru ca aceasta sa fie vizibila pentru el.

  1. Adauga perioadele de disponibilitate. Dupa ce ai creat agenda, adauga programul tau de disponibilitate. Atunci cand alegi sa creezi un eveniment, nu apari ca fiind indisponibil. Trebuie sa modifici si alegi statutul de ocupat in disponibilitatea mea.
  1. Partajeaza agenda ta. Esti gata acum sa partajezi agenda cu clientii tai. Poti copia URL-ul acesteia si sa il trimiti mai departe inspre clientii tai.

Mai ramane sa vorbim despre avantajele acestei agende. Daca lucrezi cu clienti din diferite fusuri orare, Google face in asa fel incat ca programul tau de disponibilitate sa fie adaptat in functie de fusul orar al acestuia. Nu mai trebuie deci sa te preocupi de acest aspect.

Si daca un client te intreaba despre disponibilitatea ta sau despre programul tau este mult mai profesionist sa te prezinti asa. Ce zici? Daca ai alte feluri sau trucuri de organizare a timpului disponibil te asteptam sa ni le impartasesti intr-un comentariu.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

Web Analytics