Cum sa ai un profil de profesionist reusit de Freelancer pe LinkedIn?

Internetul a permis emergenta noilor tehnici de comunicare. LinkedIn este o retea sociala care permite profesionistilor sa comunice si sa faca unele schimburi intre ei. Este deci un instrument excelent pentru freelanceri deoarece le permite sa isi prezinte experienta, competentele, proiectele si sa si identifice sau sa gaseasca unii clienti noi.

LinkedIn este o retea sociala creata in anul 2003 care permite crearea de noi contacte, imbogatirea retelei de contacte sau pur si simplu doar interactionarea cu cei din reteaua ta profesionala.

Deci aceasta retea permite facilitearea dialogului intre profesionisti care fac parte din aceeasi comunitate sau care au aceeasi activitate. Este in general folosita drept un instrument de personal branding si de gestionare a unei E-reputatii.

Un profil pe LinkedIn permite unui liber profesionist sa organizeze unele actiuni promotionale de personal branding pentru ca activitatea sa sa devina cunoscuta, sa genereze trafic pe web si sa identifice unii clienti.

Un profil profesionist este vitrina unui liber profesionist vis-a-vis de clientii sai. Acesta trebuie sa fie optimizat, pentru a fi cat mai bine vizibil injmotorul de de cautare al unei retele sociale. Pentru asta trebuie sa respecte unele exigente.

Itemii urmatori fac parte din elementele indispensabile ale unui profil. Iata ce trebuie sa cuprinda un profil profesionist pe LinkedIn.

–         titlul – este un element indispensabil deoarece acesta este primul care apare dupa nume. Acesta trebuie sa fie deci cat mai reprezentativ pentru activitatea pe care o desfasori. Te si ajuta in acelasi timp sa te faci remarcat.

–         fotografia- un profil fara fotogafie are de 7 ori mai putine sanse sa fie remarcat. Din acest motiv trebuie neparat sa adaugi una. Are si mai multa valoare daca este de buna calitate si daca zambesti in ea.

–         un mic C.V sau rezumat- fara sa fie o prezentare exhaustiva a experientei tale, acesta trebuie sa contina elementele care consituie atuurile susceptibile de a seduce si de a convinge potentialii clienti. Te ajuta si sa te remarci fata de concurenta.

–         experienta- este prezentarea functiilor pe care le-ai ocupat deja si a diferitelor sarcini sau proiecte de care te-ai ocupat.

–         site-urile web. Trebuie sa scrii si site-urile web pe care le detii pentru a face si trafic. Cel mai bine ar fi sa indici in primul rand blogul- daca ai unul sau un site internet pe care il detii si apoi orice alt site web sau retea sociala car poate sa transmita informatii asupra activitatii tale profesionale.

–         competentele si expertiza. Trebuie sa precizezi aici care sunt domeniile tale de interventie folosindu-te de unele cuvinte cheie si termeni care pot figura in motoarele de cautare ale acestei retele.

Nu pune aici insa un text tip C.V. trebuie sa te prezinti si sa iti ilustrezi discursul prin unele exemple de proiecte si de sarcini dar si prin rezultatele obtinute.

Un cont profesional este perfect pentru a cauta unii clienti noi mergand mai departe intr-o retea mai mare de cunostinte.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

Web Analytics