Freelancer – o metoda pentru a-ti prezenta ofera in mod eficient

Daca ti se ofera posibilitatea de a prezenta oferta ta unui client ideal cum ai proceda ca sa ii atragi atentia intr-o modalitate cat mai sigura, de a-l determina sa mearga mai departe cu tine si de a lua imediat masuri pentru a incepe o colaborare cat mai fructuoasa?

Cu siguranta ca ai intalnit si tu unii freelanceri capabili sa comunice in cateva minute cele mai bune oferte ale lor si sa obtina colaborari fructuoase in cel mai scurt timp. Aici este vorba despre o tehnicabazata pe o metoda extrem de simpla si nu de carisma exceptionala a unora dintre noi.

Aceasta idee simpla este urmatoarea – porneste de un anumit concept care spune ca: « este mai usor sa colaborezi sau sa faci afaceri cu niste persoane care cred in ceea ce crezi si tu ».

Trebuie sa tii minte ca oamenii, potentialii tai clienti nu iti cumpara « valoarea » pentru tine, ci pentru ei. Si orice tentativa de a prezenta continutul ofertei tale – oricat de sexy ar fi aceasta este sortat esecului daca nu se stabileste de la inceput o conexiune cu privire la « de ce ar trebui sa fie preocupati de oferta ta si ce le iese din asta ».

Iata un exemplu de comunicare eficienta in patru etape pentru un liber profesionist.

  1. Trebuie sa iti motivezi si sa convingi interlocutorul. Este vorba aici despre a raspunde la intrebarea « de ce ». De ce discutia cu tine este demna de interes pentru persoana careia ii prezinti oferta ta, care este solutia ideala si ce consecinte pozitive sunt pe termen lung pentru un potential client. Nu uita ca pentru a convinge un interlocutor trebuie sa fii in primul rand tu insuti convins de oferta si de capacitatile tale. Oferta ta trebuie sa fie in primul rand bine conceputa pentru ca mai apoi clientii vor fi convinsi sa o cumpere.
  2. Explica conceptul. Explica unui potential client care sunt principiile fundamentale pe care se bazeaza oferta ta si rezultatele la care se poate ajunge intr-un mod sigur si/sau studii de caz pe care le poti partaja.
  3. Explica si procesul. Care sunt diferitele etape de pus in aplicare pentru ca proiectul sau misiunea sa fie duse la bun sfarsit.
  4. Invita la practica. Aceasta faza din urma este una cruciala. Sau critica deoarece permite unui client sa obtina inceputul unui rezultat. Poate sa fie constituita dintr-un exercitiu complet, dintr-un esantion al serviciilor tale sau din recomandarile unui client care ii va permite unui potential client sa guste din rezultatul dorit sau asteptat.

In concluzie, iti putem spune ca aceste lucruri pot sa fie extrem de simple si merg de minune cu putina practica.

No related content found.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

Hide me
Sign up! Veti fi la curent cu informatii utile oricarui freelancer.
Name: E-Mail:
Show me
Web Analytics